10 weird facts

Tsau ja teretulemasta kummajaisten kerhoon! Eiku.

Tänään vuorossa olisi todella erilaista postausta. Naistenhuoneen inspiroimana päädyin pohtimaan omia outoja tapojani tai piirteitäni. Jos mun lähipiiriltä kysyy ne keksii musta varmaan nopeammin kymmenen outoa piirrettä kuin tavallista :D Ai mitenniin olen persoona.

Ps. Kuten huomata saattaa, yhtäkkiä fiilis bloggailusta roihahti taas liekkeihin. Let's see kauan tää kestää. 

Nyt eikun asiaan!

1. Olen todella (siis todella) kovaääninen.
Monet ovat ihmetelleet onko esimerkiksi kuulossani jotakin vikaa. Hämmästelyistä huolimatta kuuloni on erinomainen ja tiedostankin oman kovaäänisyyteni myös itse. Ainakin jollakin tasolla.. Nauruni muistuttaa lähinnä myös äänenmurroksesta kärsivää varista heleän prinsessanaurun sijaan.

2. Rakastan kukkia, mutta en osaa hoitaa niitä laisinkaan. 
Kukat ovat ihania ja voisin katsella niitä tuntitolkulla. Tykkään valokuvata ja haistella niitä. Niin ja ostaa niitä. En kuitenkaan voi ostaa niitä enää kotiin, koska en ole osannut hoitaa yhtäkään kasvia, joka asuntooni on rantautunut.


3. Olen kastikehullu.
Soijakastike, dippikastike, guacamole, salsakastike ja lista jatkuu vaan. Voin laittaa kyseisiä kastikkeita oikeastaan ihan mihin ruokaan tahansa ja yhdistää näitä keskenään. Kuulostaapa ällöttävältä nyt kirjoitettuna..


4. Jeffree Star on mun henkieläin
Oon hullaantunut Jeffreestä viimeisen vuoden aikana LIIKAA! Huomaan itsekin käyttäväni puheessani hyvin Jeffreetyylisiä fraaseja. Seuraan tähden videoita aktiivisesti ja olen muodostanut obsessionin muutamista Jeffreen meikeistä. Viimeisin ostos on tämä taikasauvaa muistuttava peitevoide, joka on vaan kertakaikkisen ihana. Poikaystävä on kaikkea muuta kuin innoissaan.




5. Käytän AINA jotakin huulituotetta
Oli se sitten huulirasvaa, huulikiiltoa tai huulipunaa, mulla on huulissa oikeastaan aina jotakin. Tämä on tapa, joka tulee mulla automaattisesti, enkä usein edes itse jälkeenpäin muista laittaneeni esimerkiksi huulirasvaa. Laskin yks päivä mun huulituotevarastoja ja saldoksi tuli 44 kpl..Tästä puuttuu vielä eri laukkujen pohjalta löytyvät kipaleet.


6. Inhoan tiettyjä ruoka-aineita todella paljon
Mulla on lapsesta asti ollut todella erikoinen kammo esimerkiksi punajuurisalaattia kohtaan. Tämä inho on siis niin voimakas, että pelkästään tuon sanan kirjoittaminen puistattaa. En ole koskaan maistanut kyseistä tuotetta ja voi hyvinkin olla, että pitäisin siitä makunsa puolesta. Jostakin syystä kuitenkin riittää, että vieressä istuva syö kyseistä "herkkua" ja voin pahoin. Muita tällaisia ruoka-aineita ovat esimerkiksi sinappi ja ketsuppi. Sinappia suostuin maistamaan ensimmäisen kerran aikuisiällä itseasiassa juuri juhannuksena ja sehän olikin ihan hyvää :D


7. Mun käsilaukku on todellinen aarrearkku
Mun käsilaukun sisällöstä on tullut sisäpiirivitsi perheen ja ystävien kesken. Meikäläisen veska on nimittäin aina niin täynnä tavaraa, että sen kiinni laittaminen on mahdoton tehtävä. Tavaraa löytyy aina vaihtovaatteista tärkeisiin lappuihin, kosmetiikkaan, elektroniikkaan ja milloin mihinkin asti. Kannan aina myös isossa laukussani mukana pikkulaukkua, sillä eihän sitä koskaan tiedä vaikka tarvetta löytyisikin. Siivosin yksi päivä laukun ja saldoksi löytyi muun muassa neljät eri aurinkolasit, 12 eri huulituotetta ja kasa erilaisia koruja, joita en edes muistanut omistavani.

Tässä kuvassa laukku oli juuri ostettu. Tällä hetkellä näkymä on hieman toinen. 


8. Mulla on pakkomielle tutkia ja sörkkiä mun ihoa ja tehdä erilaisia kasvonaamioita
Kyllä. Nuorempana halusin kosmetologiksi pitkälti juuri tästä syystä. Näppylöiden puristelu ja ihon tutkiminen ei ällötä vaan päinvastoin kiinnostaa välillä vähän liikaakin. Maybeautyn blackhead maskin paras osuus onkin ehdottomasti se, kun naamion saa poistaa kasvoilta ja lopputulosta tutkia. Omistan komedoraudan, jonka joudun aina välillä piilottamaan itseltäni välttääkseni liikapuristelun. Ai luoja, tää kuulostaa taas kirjoitettuna niin oudolta. TOSIN nopean silmäilyn mukaan ainakin keskustelupalstalla, josta inspiroiduin tähän postaukseen tämä tuntui olevan todella yleistä.



9. "Hävitän" joka päivä jotakin, vaikka todellisuudessa esine olisi aivan lähellä
Tämä johtuu osittain todennäköisesti faktasta numero 7, eli siitä, että mun laukku on kuin pohjaton kaivo. Lause "missä mun avaimet" tai "missä mun puhelin" on kuultavissa mun suusta oikeastaan päivittäin. Panikoidun myös välittömästi, kun joku tavara on kateissa ja oletan automaattisesti pahinta.Todellisuudessa en ole aikuisiällä koskaan hävittänyt mitään arvotavaroitani.

Viimeisimmäksi, mutta ei todellakaan vähäisimmäksi 
10. Olen tajuton tarjoushaukka
Astun kauppaan sisään ja näen ison kyltin TARJOUS. Ei oikeastaan väliä mitä laarista löytyy olen penkaamassa sitä. Onneksi kassalle asti ei päädy sentään mitä tahansa, mutta välillä tulee osteltua jotakin todella turhaa vaan "koska sai niin halvalla". Menen myös todella helposti erilaisten pakettitarjousten lankaan esimerkiksi ruokakaupassa, vaikka usein säästetyn rahan määrä on todella pieni, etenkin kun todellisuudessa tarvitsisit vain yhden paketin tuorejuustoa tai kirsikkatomaatteja kahden sijaan. Vaatekauppojen alennusmyynteihin suhtaudun järkevämmin, mutta pahoja paikkoja ovat esimerkiksi Citymarketin tai Tokmannin tarjouslaarit.

Okei listahan voisi jatkua vaan. Ehkäpä otetaan tästä part 2. jossakin kohtaa.

Pystytkö samaistumaan mihinkään listan kohtaan vai onko sulla jotakin muita outoja tapoja tai piirteitä? 

Näihin tunnelmiin!

-V 

Kommentit

Lähetä kommentti

Sinä siellä! Jätä mulle rohkeasti kommenttikenttään kommenttia tai kirjoittele halutessasi viestiä osoitteeseen viveka.tiitola@gmail.com

Suositut tekstit