Look good, Feel good



In collaboration with Esprit Kouvola.

Pitkästä aikaa girltalk moment blogin puolella. Aiheena nimittäin muoti ja joulusesongin vaatekriisien selättäminen. Tässä postauksessa säästetään turhat höpinät ja keskitytään olennaiseen. Annetaan kuvien puhua puolestaan. Kuvien taustalla yhteistyössä Annu Vainio, Askel Askeleelta blogista

Alunperin Yhdysvalloissa perustettu naisten ja miesten muotivaateketju Esprit on toiminut jo vuodesta 1968. Yrityksen vastuullisuuden arvot tukevat pitkälti mun omia. Itse merkkivaatemyyjänä työskennelleenä kiinnitän ihan eri tavalla huomiota vaatebrändin taustoihin ja esim. käytettyihin matskuihin. Yrityksen vastuullisuuden ideologiaa edustavat esimerkiksi uusiutuvien materiaalien hyödyntäminen ja kierrätyspolitiikka. 



Kävin Espritillä sovittelemassa sesongin suosikkeja. Nää nahkahousut oli I H A N A T. Malli ei tosin mun metrikintuille ollut suotuisin. Muuten olisin kotiuttanut nää välittömästi. 

Kultahippuja ja villakangashametta. 

Pikkujoulukautena sovituskoppiin valikoituu jotenkin kummasti bling blingiä ja bilekledjuja. Henkilökunta eli täysillä mukana ja asiakaspalvelu oli oikeesti hyvää. Tällä on ainakin mulle todella iso merkitys. Kuten sanoin, oon itsekin työskennellyt vaatteiden parissa asiakaspalvelijana ja todella arvostan sitä, että saan sellaista palvelua johon itsekin aina pyrin työssäni. 


Tässä puserossa oli maailman kauneimmat yksityiskohdat selässä. 






Tää look oli ihan mua. Villakangashame punaan mätsäävässä sävyssä ja toppi hopeisilla yksityiskohdilla. 

 Monet mieltävät Espritin ehkä "aikuisemman" henkilön vaatebrändiksi, mutta valikoimasta löytyi yhtä sun toista myös parikymppisen makuun. Itse vierailin kauppakeskus Veturin sykkeessä sijaitsevassa liikkeessä, joka on visuaaliselta ilmeeltään tyylikäs ja todella siisti. Kiinnitin vierailun lomassa huomiota myös liikkeen miestentuote valikoimaan - ehkä vähän jo pukinkonttia silmällä pitäen siellähän oli vaikka ja mitä. 




 Kannattaa tutustua Espritin valikoimaan, olit sitten minkä ikäinen tahansa. Mullakin oli jännä stereotypia siitä, että Espritillä käy vain mun äidin ikäiset ihmiset. Meijän mamilla on huippu tyyli ja meillä on yksi jos toinenkin samanlainen vaatekappale kaapeissamme, mutta lähtökohtaisesti en aina halua pukeutua kuin äiti, ihan vaan periaatteesta :D. Vastoin olettamuksiani löysin oikeesti Espritin valikoimasta just mun näköisiä vaatteita, myös niiden äidin näköisten vaatteiden lomassa.  


Pitsiyksityiskohtia. Tässä paidassa on jotain ihanan naisellista ja viehkeää. 


Tämä asu vois olla suoraan mun omasta kaapista. Matskuja ja malleja myöten ihan mun näkönen. Voisin mennä tässä asussa oikeestaan mihin vaan. Toi beige villakangashame on sellainen jonka yhdistäis helposti myös duuniin.








-V


#collaboration#fashion#outfit#partyseason#esprit

Kommentit

Suositut tekstit