Capture moments with Heyestrid & Nextory

*kaupallisessa yhteistyössä Estrid - hyvästi rakkaat ihokarvat ja Nextory - kirjoja koko perheelle 

Kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Se on kesä nyt ja uuden luurin (ja sen hyvän kameran) ansiosta oon nappaillut jo nyt paljon kuvia kesähetkistä. Ja tää onkin huippua, koska tiedän, että marraskuun masiksissa niihin on enemmän kun kiva palata. Aattelin jakaa kuvien yhteydessä kesäkuulumiset - Miten on sinkkukesä pyörähtänyt käyntiin, mitä päätöksiä tein juuri ja mikä on ollu mun suurin craving ruoka- ja juomapuolella?



Säihkysääret loistaen, helma hulmuten

Kesälook on tänä vuonna ruudun tällä puolen huoleton - tukka aina vähän takussa ja rennot vaatteet päällä. Yks juttu taattuun kesäfiilikseen on kuitenkin säihkyvät sääret ja smooth iho. Ei sitä halua yhdistää kesämekon kaveriksi karvakinttuja. Myöskin sheivauksesta ärsyyntynyt pilkkuiho on iso NOT. Enää ei tarvi meikäläisen murehtia kummastakaan em. sillä mun uus heyestrid vegaaninen kestosheiveri tekee duuninsa ja hyvin. Ensinnäkin höylä on uskomattoman hellävarainen, mutta samaan aikaan tehokas. Se ei riko ihoa, vaikka sheivaisit pienintäkin sänkeä.

Höylän mukana tulee vaihtopää, suojus terälle ja mikä parasta, seinään laitettava pidike, johon saat sun höylän kätevästi vaikka suihkun seinään. Näin se pysyy tallessa.



Treeniä, tinderiä & äänikirjoja 

Alkukesä on mennyt todella nopeasti. Oon viettänyt aikaa läheisten kanssa, treenannut salilla ja ulkona, tehnyt päiväreissuja Suomen sisällä, swaippaillut tinderiä (kyllä :D) ja toteuttanut kivoja somekamppiksia. Samalla oon putkauttanut ulos mun omat verkkosivut (kurkkaa täältä) ja opiskellut. On tullut myös shoppailtua kesäjuttuja ja suunniteltua tulevaa. Mitä tulee opiskeluihin, haaveet yliopistoon hakemisesta saavatkin ehkä siirtyä ainakin vuodella eteenpäin. Amk-valmistumisesta on niin pieni tovi ja alkuinnostuksen jälkeen tuntuu, ettei motivaatio avoimenkaan kursseihin ole enää ennallaan. Jotenkin on niin kova into kehittyä ja oppia nyt työelämän puolella.

Viime viikonloppuna tuli vihdoin heitettyä talviturkkikin. 

Kaiken tän ohella oon oikeesti ensimmäistä kertaa vuosiin myös oppinut olemaan iisimmin. Oon kattonut Netflixiä ja kuunnellut sekä lukenut ihan huikeita kirjoja Nextoryssa. Kyseessä on kännykälle tai tabletille ladattava appi, joka on täynnä tämän hetken kuuminta kirjallisuutta. Suurinta osaa kirjoista voi sekä lukea että kuunnella. Itse kuuntelen parhaillaan Nanna Karalahden Sinä Pystyt opasta. Koodilla VIVEKA säkin saat 30 päivän ilmaisen kuuntelujakson eli eikun kuuntelemaan ja lukemaan. 



Aperol Spritziä ja mielihaluja kunnon pihviin

Kyllä, jo aika hyvän tovin oon kerennyt olemaan kasvissyöjä. Ajoittain oon päätynyt syömään kanaa, mutta nyt oon ollut kohta taas jo vuoden syömättä sitäkään. Ysiluokalla alkaneen kasvissyönti elämäntyylin aikana mulla ei oo kertaakaan ollut tällaisia yhtäkkisiä mielihaluja lihaa kohtaan. Nyt oon yhtäkkiä alkanut kuolaamaan ravintolan Menusta sitä kunnon tirisevää pihviä. Vielä en oo päätynyt lihaa syömään, mutta jos tällainen fiilis jatkuu, voi hyvinkin olla, että niin käy. Onks muilla kasvissyöjillä koskaan tällasia fiiliksiä? 


Kesällä tulee juotua erilaisia drinkkejä ihan eri tavalla. Tykkään ite kaikista freeseistä kesäjuomista. Kuvan Mimosa lukeutuu näihin erinomaisesti. 

Kesällä tulee syötyä ulkona ihan eri tavalla. Oon niin onnessani kun ravintolat on jälleen auki. 

Onnellinen sinkkuihminen ja going back to blonde

Vaikka tinderiä on satunnaisesti swaippailtu, voin käsi sydämellä sanoa, että oon jotenkin tosi onnellinen ihan vaan itekseni just nyt. En sano, etteikö mulla ois tällä hetkellä ketään kivaa ihmistä mun elämässä, mutta tietyllä tapaa vapaus tekee just nyt niin hyvää. 

Ja kyllä, tämä sinkkuihminen haluaa päänsä takaisin vaaleaksi. Ei enää platinablondia kiitos, mutta vaaleampi kesäfleda kyllä. Odotan jotenkin todella innolla tuleeko mulle sellainen totaalinen "feels like home" fiilis, kun projekti on viimein toteutettu. Let's see! 

Viime viikonloppu hurahti jahdilla & kuten oon varmasti täälläkin sanonut, rakastan vettä. Se on mulle sellanen voimaelementti. Itseasiassa mun seuraava tatuointi on pieni söpö aalto symboli! 


Ihanaa kesää näytön sillekin puolelle. Syökää, juokaa, ulkoilkaa ja nauttikaa! Ja muistakaahan ne aurinkorasvat, nimim. selkä- ja rintakehä punasena.

-V












Kommentit

Suositut tekstit