Q & A - 23 kysymystä ja vastausta

29.8. ja yksi vuosi ikää lisää taas mittariin. Vuodessa on ehtinyt tapahtua todella paljon, mutta tänään ei mennä siihen sen enempää. Tänään vastaan nimittäin 23-v kunniaksi kysymyksiin, joita mulle laitettiin instagramissa Q & A kyselyboxin yhteydessä. Kysymyksiä tuli laidasta laitaan ja pyrin vastaamaan ilman sen suurempaa sensuuria. Eli ei muuta kun let's mennään! 




Missä elämäntilanteessa toivoisit olevasi 5v kuluttua?

Vastaan kysymyksiin sattumanvaraisessa järjestyksessä, mutta tää oli kyllä ehdottomasti yks lemppareista ja laittoi totisesti miettimään omaa tulevaisuutta. Kaiken itsestäänkin selvän, eli ystävien, perheen ja terveyden sijaan haluan listata tähän jotakin konkreettisempaa. Ensiksikin toivon, että oon levittänyt siipeni ja lentänyt pois kotipesästä Kouvolasta. Voin hyvin kuvitella, että asuisin täällä vielä joskus myöhemmällä iällä, mutta tiedän, että haluan kokea myös elämää muualla. 

Toiseksi toivon, että olen onnekkaassa asemassa työrintamalla ja ehkä ottanut jo jonkun pienen harppauksen uralla taas eteenpäin. Toki hei, oishan se kans aika mageeta, jos elämässä ois joku special tyyppi. 

Mistä ostat sun vaatteet?

Suurin osa tulee ostettua ihan perus vaateliikkeistä kuten H&M, Bik Bok, Gina Tricot... Tän lisäks jonkin verran tulee tilailtua Nellyltä. 

Mikä on sun lempiherkku?

Suklaa. Oikeestaan ihan missä muodossa vain :D Kasvojen iho ei kuitenkaan tästä tykkää yhtään ja yritänkin pitää suklaahimot parhaani mukaan kurissa. 

Mikä on sun suurin pahe?

Kyllä mä sanoisin tähän oikeesti kiroilun. Olen sitä pyrkinyt vähentämään parhaani mukaan ja koenkin olevani nykysin ees vähän siistimpi suustani :D 

Onko maapallo litteä vai pyöreä?

Kyllä se pyöreä on.

Lempi alkoholijuoma?

Mojito ja hyvä valkkari.

Millasten ihmistyyppienkaa tuut parhaiten toimee?

Puheliaiden ja ulospäinsuuntautuneiden, sillä oon itse melkoinen palpattaja. 

Mitä teet työkses?

Oon ammattikorkeakoulun viestintä ja markkinointipalveluissa tapahtumakoordinaattorina. Mun työtehtäviin kuuluu niin tapahtumatuotannollisia tehtäviä kuin viestintää ja markkinointiaki. 

Haluatko lapsia?

Tää on kysymys, johon ei ole mustavalkoista vastausta. Toisaalta ilman muuta haluan, mutta toisaalta taas en ole varma. Ainakaan se ei ole ajankohtaista ihan lähitulevaisuudessa. 

Seurusteletko?

En seurustele. 

Paljon oot pitkä?

Viime syksynä mitta näytti 175cm eli jotakin tätä luokkaa. 

Onko sun unelma tulla somettajaksi?

Jos tarkoitat tällä sitä, onko mun unelma tehdä joskus tulevaisuudessa somea päätyökseni, ei ole.

Mun työurahaaveet on jossakin ihan muualla. 



Mitä vihaat?

Hmm.. en tiedä miksi tää kysymys tuntuu yllättävän vaikealta. Vihankin tasoja on niin älyttömän monta. Vihaan odottamista, vatsaongelmia, joista aika ajoin kärsin, liian kuumaa, mutta toisaalta liian kylmää. Mutta mikään tuollainen edellä mainittu ei kuitenkaan oo sellasta raivostuttavaa vihaa. Raivostuttavan vihaseksi mut tekee ihmiset, jotka satuttaa tahallaan muita. 

Mikä luuri sulla on ja millä muokkaat kuvat?

Mulla on Iphone 11 ja muokkaan kuvat pääsääntöisesti Max Presetistä ostetuilla preseteillä. 

Mitkä pidennykset sulla on?

Clipsit ollut jo nyt hyvän tovin. Tätä ennen oli teipit.

Voisitko kuvitella meneväs kauneusleikkaukseen?

No en kyllä tällä hetkellä, mutta mistä sitä koskaan tietää tulevaisuudesta. 

Missä koet olevas erityisen hyvä?

Puhumisessa. Kyllä :D Kaikki jotka mut tuntee tietää kyllä varmasti, että jos multa jotain lahjoja löytyy niin puheen. 

Aika ajoin mietin erilaisia uravaihtoehtoja, joissa pääsisin tekemään puheella ja äänellä töitä. Oonkin saanut kuulla erilaisissa yhteyksissä mun "radioäänestä" ja juontajaskilsseistä - hmm, never say never. 

Suurin food craving?

Sushi. Helposti sushi. 

Kuka on sulle kaikista rakkain ihminen?

Tähän en oikeesti osaa vastata, koska mun elämässä on monia rakkaimpia ihmisiä, jotka on samalla viivalla. Kaikista rakkaimpiin kuuluu tietysti perhe ja läheisimmät frendit.

Koetko olevasi ylimielinen?

Aika ajoin saan kuulla, että musta saa sellaisen vaikutelma esim. somen perusteella. Jossain kohtaa nuoruutta, ehkä lukiovuosina, myönnän olleenikin jokseenkin ylimielinen, mutta se on piirre, josta en todellakaan pidä. 

Mikä on sun rankin kokemus?

Kyllä mä sanoisin syömishäiriöajat kokonaisuudessaan.

Ootko pinnallinen?

Ulkoisissa tekijöissä kyllä mä taidan vähän olla. Mitä tulee kuitenkin luonteeseen, en koe olevani pinnallinen. 

Ootko läheinen sun perheen kanssa?

Kyllä olen. Mutsin kanssa ollaan esimerkiksi tekemisissä päivittäin. 

BONARI 

Minkä ikäinen olisit, jos saisit valita vain yhden iän koko loppuelämäksi?

Olisin ehkä 30-v.  Kolmekybäsenä nainen on kuulemma parhaimmillaan :D 


Tällainen postaus oli yllättävän hauska toteuttaa ja voisin hyvin kuvitella tekeväni tästä part 2. joskus tulevaisuudessa. Tänään synttäripäivän agenda on aamulenkin kautta Veturiin, josta meen katsomaan jo perinteeksi muodostunutta synttärilahjaa minulta minulle. Loppupäivälle onkin luvassa ylioppilasjuhlat ja valmistujaisjuhlat, eli kakkua ja kuplivaa tiedossa. 

Ihanaa viikonloppua!

-V

Kommentit

Suositut tekstit