2021 - tilannekatsaus

Kaupallinen yhteistyö Stronger -urheiluvaatebrändi. Koodilla VIVEKA20 saat 20% alen. 

Long time no see! Blogin puolella on ollut aika lailla radiohiljaisuus. On fakta, että blogit ei ikävä kyllä oo tänä päivänä enää in. En itsekään enää lue blogeja, vaan kulutan päivittäin podeja ja scrollaan instagramia. Toisaalta blogi ei oo koskaan ollut mulle kanava, jonka kautta oon halunnut tavottaa isoja massoja. Kirjottaminen on mulle terapiaa ja nautin siitä, miten saan ajatuksia kasaan näpyttämällä nämä kirjoitettuun muotoon. Ainakaan vielä, en siis ole tätä alustaa poistamassa.

Alkuvuosi on ollut mulle todellista itsetutkiskelun aikaa. Muutamat yllättävät vastoinkäymiset saivat mut pysähtymään pohtimaan asioita vähän syvällisemmin. Menetin mun elämästä yllättäen ihmisen, joka myös saapui siihen vain hetkeä aiemmin, täysin yllättäen. Jälleen kerran jouduin pettymään ja luopumaan jostakin vasten omaa tahtoa. 

Häpeä. Se oli tunnetila, joka vallitsi mun ajatuksia hetkellisesti täysin. Hävetti kertoa läheisille. Koin olevani taas jälleen kerran epäonnistunut. Kulisseissa jaksoin olla hetken vahva. Tai siis vahva sillä stereotypisella tavalla, johon herkkyys ja heikkous eivät kuulu. 

Vahvuus. Jotain, mikä ei saisi liittyä millään tavalla esimerkiksi siihen, miltä näytät. Jotain, mitä oman sietokyvyn rajallisuuden ja riittämättömyyden hyväksyminen ei poista. Vahvuutta ei ole se, että kulkee aina joka tilanteessa vaikka läpi harmaan kiven. Vahvuutta on se, kun uskaltaa myöntää ettei aina jaksa tai pysty. 

Vahvuutta ei ole se, että kulkee aina joka tilanteessa vaikka läpi harmaan kiven. 

Ymmärrys. Halu jutella ja purkaa elämää taas pitkän tauon jälkeen ammattilaisen kanssa. Halu keskustella rehellisesti ystäville ja perheelle kaikesta mitä on meneillään, vaikka hävetti ja olisi halunnut painattaa pää pystyssä läpi sen harmaan kiven. 


Inspiraatio. Se kaikki, mitä oon saanut näistä ihmisistä ympärilläni ja keskusteluista heidän kanssaan. Pakko sanoa, että mun ympärillä on joukko oman elämänsä supersankareita. 

Kaupallisessa yhteistyössä Strongerin kanssa, sain valita itselleni uuden ihanan urheiluvaatesetin. Luonnollisesti ennen kumppanuuden signaamista tutustuin brändin arvoihin ja ideologiaan. Ja siinä se oli. Urheiluvaatemerkki, joka ei tarjoa vaatteita ja asusteita vaan täydelliseen fitnesskuplaelämään, vaan pyrkii edistämään naisten hyvää fiilistä ja arvostusta itseään ja toisiaan kohtaan. Brändiviestissä painotetaan vahvuutta moniosaisena kokonaisuutena ja sitä, miten ainutlaatuisia ja upeita olentoja me naiset olemmekaan. Yhtenä keskeisenä sanomana on myös toisten inspirointi ja kannustaminen. Nainen ei ole naiselle susi, vaan meidän pitäisi seistä ylpeänä yhdessä, toisiamme tukien.

Olen edelleen matkalla kohti sitä päivää, että tuntisin oloni vahvaksi myös silloin, kun vaan olen ja lepään.

Tässä treenivaatesetissä mä saan tuntea oloni vahvaksi ja hyväksi niin urheillessa, mutta myös ihan niissä tavallisissa arkisissa hetkissä. Myös silloin, kun vihdoin hyväksyn oman jaksamisen rajallisuuden ja pötköttelen työpäivän jälkeen sohvalla. 

Koodilla VIVEKA20 saat alen Strongerin valikoimasta. Hemmottele itseäsi, olet sen ansainnut! 

Xo, Viveka 





Kommentit

Suositut tekstit